Tuesday, April 13, 2010

あやまる

あんなこと、するべきではありませんでした。
I should never have done that.
お手間を取らせてすみませんでした。
Sorry to have put you through so much trouble.
ごめんなさい、お怪我は無いですか。
Sorry, are you ok?
ごめんなさい遅刻しました。
Sorry, I am late.
すごく反省しています。
I really feel sorry for what I've done.
すっかり忘れていました。
I totally forgot it.
それは私の落ち度です。
It's my fault.
それは全て私の責任です。
It's completely my responsibility.
それは知りませんでした。
I didn't know that.
もう二度としません。
I will not do it again.
以後、十分気をつけます。
I'll be careful from now on.
間違えてしまってごめんなさい。
Sorry for making mistake.
気にしないでください。
Please don't care about that.
自分のしたことをとても恥ずかしいと思います。
I'm really embarrassed what I did.
大変申し訳ないことをしました。
I' m very sorry for doing that.
お邪魔しました。
Sorry I interrupted you.
お取り込み中すいません。
Sorry to bother you.
失礼しました。
I'm sorry.
すいません。席を間違えました。
Sorry. I got a wrong seat.

No comments:

Post a Comment